dickenwillesbos.reismee.nl

Van een losse kroon tot een ander huis

Het weer wordt betwr, het is nu gemiddeld 24 graden. Ik heb deze week in de ichtend gewerkt omdat het in de middag nig goed wandelweer is.

Woensdagavond was ik na het tandenpoetsen mijn mond aan het spoelen toen ik opeens iets in mijn mond voelde. Het bleek de kroon van mijn achterste kies.

De vilgende morgen naar de tandarts in Kaloni gegaan, dat is een stadje ruim een half uur rijden hier vandaan. Daar werd mij gezegd dat ik mijn telefoonnummer achter moest laten en dat ik gebeld zou worden voor een afspraak. Tot op heden niets gehoord dus ik ga morgen maar bellen dat ikbpijn heb (wat niet zo is).

De auto us weer als nieuw, ongelooflijk dat ze dat voor 120 euro kunnen doen. We lieten van de week de auto wassen, dat was ook zo goedkoop. Die man heeft binnen en buiten schoongemaakt, gestofzuigd en dat voor 15 euri.

We hebben een grote parasol gekocht omdat op onze terassen geen enkele bescherming is.

Omdat we dit appartement leeg op moeten leveren in oktober hadden we zoiets we moeten op zoek gaan naar berging. Dus tegen verschillende mensen verteld en toen zei iemand waarom kijk je niet naar een ander apartement. Maar we zijn gek op dit appartement omdat het zo lekker licht is.

Toch gaan kijken maar alles donker. Toen kwamen we in een appartement in Anaxos. Dat was ook erg donker dus ik zei tegen de eigenaar dat ik het te donker vond. Opeens zei hij dat zijn huis volgend jaar in de verhuur ging en dat we wel even mochten kijken. Wauw een grote lichte woonkamer, keuken badkamer en slaapkamer. 50 meter van het strand, helemaal het einde. Dus volgend jaar Anaxos. Het huis wordt van de winter verbouwd, er wordt ern nieuwe badkamer gemaakt, een 2e terras. We zijn helemaal blij.

Reacties

Reacties

Joke

Lekker dicht bij strand. En denk ook meer winkels in de buurt. Vind je hospita vast niet leuk

Bianca

Top! Zo snel al een huis voor volgend jaar en dicht bij het strand?

Rebecca

Bam, gelijk voor volgend jaar geregeld! ;) Hopelijk kun je snel terecht bij de tandarts...

Danielle

Super zeg! Leuk zo dichtbij t strand, heerlijk

Joyce

Goed geregeld dat nieuwe huis. Nu tandarts nog, succes!

Korrie

Leuk joh. Hebben jullie gelijk weer andere omgeving

Astrid

Super geregeld! Hopelijk ook snel een nieuwe kroon!

Jan Beekhuizen

Bericht over tandarts is minder, nieuw appartement voor volgend jaar is beter.Jullie hebben het daar uitstekend, geniet ervan!

René en Yvonne

Balen van de kroon maar zal vast goed komen bij de Griekse slager? Anaxos mooi landelijk en mooi strand maar heel rustig. Geef ons maar het lieve Petra. Is gezellig Maar jullie hebben de auto en de wandelwagen. Komt goed?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!