dickenwillesbos.reismee.nl

2e week

We begonnen deze week niet zo best. Een vriend ging zijn zwangere dochter van het vliegveld halen en had onze auto geleend omdat hij zelf in een Peugot dinky toy. Toen hij terugkeam vroeg hij of we schade hadden, want nu wel aan de rechter voorkant. Tja je ziet hier zelden auto's zonder schade want de Grieken kijken niet zo nauw met parkeren.

De volgende dag naar de garage gegaan om te vragen hoe duur het was om te herstellen. We konden het haast niet geloven toen de garageman zei € 120,--. Voor ons fijn dat het arbeidsloon hier zo laag is. Morgen gaat de auto naar de garage en woensdag of donderdag is hij klaar.

Het weer is hier wisselend, dan lekker zo'n 22 graden en dan komt er opeens een noord oosten wind en dan is het koud. Het heeft 1 nacht geregend dus we hebben iedere dag kunnen wandelen.

Ik krijg iedere week rozen van mijn huisbaas. Gewldig mens, spreekt niets anders dan grieks maar staat tegen je te ratelen alsof wij haar wel verstaan.

Gisteren kwamen we terug van wandelen toen ze me zei telefono en meenam naar onze nieuwe benedenburen. Het zijn 3 Engelse danes en die waren confuus dat Marianthi door blerf praten terwijl zij er niets van begrepen. Ik heb ze verteld dat ik google translate op mijn telefoon heb en dat Marianthi dat geweldig vindt. Ik heb de app bij de dames geïnstalleerd en ook zij waren razend enthousiast omdat ze op deze manier dingen konden vragen. Dus idereen tevreden.

Het werken op afstand gaat prima.

Reacties

Reacties

Joyce

€ 120,—? Das geluk bij een ongeluk dus?

Peter

Hoi Wil en Dick, Leuk geschreven Wil en toch wel even schrikken als je auto daar ineens met schade voor je neus staat.
Lekker wandelen en op tijd een wijntje groeten van ons twee Peter en Twan

Hilje

Geen geluk maar fijn dat het daar gerepareerd kan worden prijs valt gelukkig mee

Rebecca

Wat een avonturen! Heel leuk om te lezen ? waar Google translate al niet goed voor is…!

Liz

Nu maar hopen, dat de auto niet op z'n Grieks wordt gerepareerd ?

Wouter

Mm dan nu maar hopen dat jullie ervaring met Grieks parkeren afgelopen is.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!