dickenwillesbos.reismee.nl

Weekend na mijn eerste werkweek

Mijn 1e werkweek achter de rug. Alles werkte prima tot gisteren. Opeens deed mijn toetsenbord het niet zodra ik in de werkomgeving zat. De servicedesk gebeld en die zeiden dat ik maar even langs moest komen

Iedere ochtend lekker gewandeld. De natuur is nu prachtig, overal bloeit de blauwe regen en langs de weg zie je allemaal veldbloemen. Sloten vol kikkervisjes en schildpadden.

Met koningsdag zijn we bij vrienden gaan eten, hij had giouvetsi gemaakt.

Vandaag heb ik 's ochends gewerkt zodat we vanmiddag konden gaan lunchen om het weekend in te luiden.

Reacties

Reacties

Astrid

Toch heerlijk om zo te kunnen werken! ???
Fijn weekend! ??

René en Yvonne

Geweldig fieles ! We genieten mee met jullie warme gastvrije Griekse leventje ??

Bianca

Geweldig, geniet ervan ?

Sabine

Wauw, wat een avontuur, gaaf hoor. Heel veel plezier in het mooie Griekenland ?

Leo

Heerlijk zo te kunnen werken. Geniet ervan!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!