dickenwillesbos.reismee.nl

Dag 4

Rustige rit naar Kavala. Minpuntje dat onze routeplanner de kortste weg door de bergen ovet een onverhard pad voorstelde. Het was maar 20 km maar we deden er ruim een uur over. Ik had voordat we weggingen naar de instellingen moeten kijken en onverharde wegen uitzetten.

In Kavala aangekomen probeerden we uit te vinden waar en hoe we op de boot moesten komen. Dat was op zn Grieks, de een zei dit de ander dat. We zijn tien maar eerst ergens iets gaan eten. Uiteindelijk aan iemand van de havenpolitie gevraagd. Nergens terug te vinden hoe lang van te voren je aan boord moet of als de boot om 5.15 aankomt hoe last je bij je auto moet zijn.

Bij het parkeren aan boord moest ik uit de auto en Dick moest de auto strak tegen ern muur en een achtetligger parkeren. We konden niets meer uit de auti pakken dus dat wordt voor mij aangekleed slapen want ik had mijn beddegoed in mijn rugzak gedaan maar daar konden we niet meer bij. Ik had gelukkig een pak vichtige doekjes in mn tas

De hut is geweldig (zie de foto's)

Reacties

Reacties

Wouter

Mooie belevenissen. Nog even en de reis zit erop. Ben benieuwd hoe jullie het gaan ervaren.

Rebecca

Wat een verhaal, heel leuk om jullie avonturen te lezen! Goede boottocht ?

Joyce

Fijn dat jullie voorspoedige reis hebben gehad. En nu ontbijtje op terras voor jullie huis!
Heel veel plezier. ?

Liz

Ha ha, onverharde wegen. Je bent nooit oud om te …… & Welkom in de wereld van het zuidelijke Europa? Succes verder

René en Yvonne

Grappig verhaaltje inderdaad maar nu op jullie terras Yamassen en wat een rot gevoel om zo lang daar op het geweldige Lesbos te wonen.... ohh lieve vrienden Wij genieten mee.

Peter

Ja ja Wil en Dick.
Dat was idd even aanpassen. Maar gelukkig maakt de hut veel goed .
Slaap lekker

Jan Beekhuizen

Leuke ervaringen. De reis is gelukkig goed verlopen. Het eten en de wijn onderweg was voortreffelijk, wat wil een mens nog meer. Geniet van jullie verblijf op Lesbos.
Groetjes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!