dickenwillesbos.reismee.nl

Dag 3

Gisteravond ingecheckt voor de boot. Daarna hebben we in het hotel gegeten. Het eten was top, meestal is alleen het ontbijt goed.

Na een geweldig ontbijt bij de receptie gevraagd of zij de tickets uit konden printen en dat werd meteen gedaan. Top hotel met goede service.

De weg naar Niš was goed te doen behalve het stuk bij Belgrado, wat een imbecielen. Half over de belijning rijden, opeens inhalen zonder richting aan te geven.

Wat ook tijd kost is de tol betalen en paspoortcontrole. We hebben nu weer stempels in onze pas staan.

Het hotel is weer top, alleen geen restaurant dus half uurtje lopen

Groot 6 persoons appartement en dat voor 45 Euro

Hilje

Wil dat hotel in Zagreb wat ik zei die mensen schrijven maar wat omdat ze niets gewend zijn ik ben blij voor jullie dat het zo lekker gaat het is een eind maar jullie zijn over de helft nog 1dag rijden dan uitrusten op de boot

Joke

Wijn op? Half uur slingerderslang wordt uurtje lopen eet smakelijk .tot morgen

Astrid

Super dat de reis zo voorspoedig verloopt en dat de hotels ged bevallen. Jammer van die gekken op de weg in Belgrado! Ik hoor jullie al wat liefdevolle verwensingen roepen. ? Eet smakelijk voor straks, lekker slapen en voor morgen weer een voorspoedige reis! ??

Liz

Top, dat alles zo goed verloopt.

Rebecca

Wauw, wat een prijs voor zo’n appartement! Fijne avond ;)

René en Yvonne

Servië holadije