dickenwillesbos.reismee.nl

Hoe het begon

Over 2 jaar moet ik stoppen met werken i.v.m. pensioen gerechtigde leeftijd. Dick en ik hadden al besloten om dan voor langere tijd naar Griekenland te gaan., we waren er alleen nog niet uit of we dan naar Samos of Lesbos zouden gaan.

In juni waren we op vakantie in Lesbos en gingen op bezoek bij vrienden die daar permanent wonen. Daar vertelde wij hen dat wij ook plannen hadden als ik gepensioneerd was. Zij zeiden dat het nu een gunstige tijd was om een huis/appartement te huren, dus gingen we op huizenjacht. Dat was niet echt een succes totdat de vriendin mij appte dat ik bij Marianthi moest gaan kijken.

Dit was echt wat wij zochten, ruim 65 m² , nieuw, complete inrichting zoals wasmachine, vaatwasser, grote oven, inductiekookplaat, grote koelkast met vriesvak, internetaansluiting, centrale verwarming en airco.

Het is een licht appartement en met 2 geweldige terrassen, 1 aan de zeekant en 1 aan de bergkant, Het ligt in een idyllische olijfgaard van 2500 m²

Een prijs overeengekomen voor de huur van 15 april 2022 tot 15 oktober 2022.

Reacties

Reacties

René en Yvonne

Mooie stap voor jullie en goed om te kijken hoe het leven daar bevalt voor een langere tijd. Yassas fieles

Liz

Succes en blijf genieten! Liefs en dikke KuS van Theo en Liz

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!